Zelena destinacija Brežice

Skupaj za okolju in naravi prijazen turizem

Destinacija Brežice je maja 2019 prejela srebrni znak Slovenia Green Destination, ki ga je v letu 2022 nadgradila in pridobila naziv Slovenia Green Destination Platinum. To je znak najvišje odličnosti doseganja trajnostno naravnanih mednarodnih standardov.

Organizacije

Poti

Datoteke

Brežice so nosilka platinastega znaka

Naša destinacija Brežice je leta 2018 podpisala Zeleno politiko Slovenskega turizma in s tem vstopila v Zeleno shemo v okviru katere smo po dolgotrajnem postopku ocenjevanja pridobili znak Slovenia Green silver, kar je predstavljalo pomemben korak k prepoznavnosti trajnostnih prizadevanj in razvoju zelenega turizma v regiji. Znaki, ki jih lahko pridobi posamezna destinacijo, so bronasti, srebrni, zlati in platinasti.

V letu 2022 se je postopek ocenjevanja ponovil in pridobili smo najvišji znak Slovenia Green Platinum, kot druga destinacija v Sloveniji.

spostujemo-naravo-2041.jpg.webp

Kaj je zelena shema?

Zelena shema slovenskega turizma je nacionalni program in certifikacijska shema, ki pod krovno znamko SLOVENIA GREEN:

  • združuje vsa prizadevanja za trajnostni razvoj turizma v Sloveniji,
  • destinacijam in ponudnikom ponuja konkretna orodja za oceno in izboljšanje trajnostnega delovanja,
  • skozi znamko Slovenia Green to zeleno delovanje tudi promovira.

Celovit sistem za pospeševanje trajnostnega turizma

Zelena shema slovenskega turizma je torej celovito zasnovan sistem za pospeševanje razvoja trajnostnega turizma v Sloveniji. Shema, katere  namen je povečati konkurenčnost, kakovost in inovativnost slovenskega turizma, sloni na sistemu evropskih turističnih kazalnikov ETIS ter globalnem orodju GSTC, ki omogoča primerjavo z zelenimi destinacijami po vsem svetu.

Brežiško jezero

Shema do danes združuje že vrsto destinacij, nastanitev, parkov, restavracij, agencij, znamenitosti in plaž z uspešno pridobljenim znakom Slovenia Green.

Več kot le projekt

Zelena destinacija ni nekaj, kar je projekt, naloga oziroma odgovornost zgolj turistične organizacije. Je nekaj, kar lahko dosežemo samo vsi deležniki v destinaciji, tudi tisti, ki v destinaciji živijo. Izrednega pomena je namreč, da je destinacija najprej prijetna in prijazna za vse, ki tu delamo in živimo. S tem bo takšna tudi za ljudi, ki nas obiščejo.

Proizvodi

Novice

Dogodki

Sedež

Turistično–informacijski center

Turistično–informacijski center

E-novice