Gozdna učna pot Pišece

Dolžina poti: 4,5 km/ Čas trajanja: 3 ure/ Začetna točka: "Pri mlinu" v Pišecah

Gozdna pot je krožna. Začne se v vasi Pišece, »pri mlinu«. Od tu krenete (skozi vas mimo hiše, v kateri je živel in deloval Maks Pleteršnik) po gozdni poti. Možen začetek je tudi »pri ribniku«. Tu se od lokalne ceste Pišece−Pavlova vas odcepi cesta proti pišeškemu gradu.

Gozdna pot poteka od začetka po lokalni cesti do pišeškega gradu, kjer zavije na gozdno vlako, se nekaj časa dviguje, nato pa se spušča proti gozdni cesti. Ob tej teče potok Selna, kjer zavijete levo (proti toku potoka), po dobrih 200 metrih pa desno s ceste na gozdno vlako in nadaljujete po njej. Pot lahko skrajšate tako, da na gozdni cesti krenete desno (navzdol) in cesta vas bo sama pripeljala nazaj do ribnika. Nadaljevanje poti vodi po gozdni vlaki z rahlim vzponom do gozdnega rezervata, ki je označen z dvema vzporednima modrima črtama na obrobnem drevju. Pri rezervatu je tudi najvišja točka poti, ki se od tu naprej spušča po gozdnih vlakah do lovske koče. Pri lovski koči se lahko odločite za vrnitev po asfaltirani cesti nazaj proti ribniku ali pa za sestop proti vasi Pišece, ki je vsekakor slikovitejši od vrnitve po cesti.

Oznake: Učna pot je označena z zeleno-rumenimi markacijami in 11 vsebinskimi točkami (Pri mlinu; Pri ribniku; Park pri Gradu Pišece; Kaj v gozdu merimo; Gozdna tla, gozdna cesta, gozdni potok, Umeten gozd; Gozdni rezervat; Naraven gozd; Gozd – divjad; Razgledna točka nad lovskim domom; Gozd na ekstremnih rastiščih)

Zanimivosti ob poti:
cerkev sv. Mihaela, Pleteršnikova domačija Pišece, številne drevesne in živalske vrste